Obchodné podmienky

ČLÁNOK I. – IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE PREDÁVAJÚCEHO 

Predávajúci : KORO, s.r.o.

So sídlom : Chrenovisko 2674, 979 01 , Rimavská Sobota 

IČO : 36029190 

DIČ : 2020092096

IČ DPH : SK2020092096

Registrácia : Obchodný register okresného súdu Banská Bystrica , Oddiel: Sro , Vložka číslo: 5291/S 

Telefónny kontakt : 0911 275 652

Email : logistika@koro.sk 

 

ČLÁNOK II. – OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY 

  1. Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na stránke www.party-food.sk. Kúpna zmluva vzniká odoslaním riadne a úplne vyplnenej objednávky kupujúcim a jej prijatím predávajúcim. Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky skontrolovať ju a opraviť. Kupujúci berie na vedomie, že odoslaním objednávky mu vznikne povinnosť uhradiť cenu objednaného tovaru pri jeho prevzatí. Prijatie objednávky predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informačným e-mailom na e-mail kupujúceho uvedený v objednávke, na vznik kúpnej zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. V informačnom e-maile kupujúci nájde taktiež odkaz na aktuálne znenie týchto Obchodných podmienok. Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky tovaru a za škodu tým spôsobenú, ak kupujúci pri objednávaní tovaru nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil objednávací alebo registračný formulár chybne.

 

  1. Úprava a storno objednávky zo strany kupujúceho. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah objednávky uvedený v informatívnom e-maile predávajúceho. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu objednávky potvrdenej zo strany predávajúceho, je kupujúci povinný o tom upovedomiť predávajúceho správou zaslanou na adresu logistika@koro.sk alebo telefonicky na 0911  275 652.
    Kupujúci má tiež právo požadovať zrušenie alebo zmenu ním odoslanej objednávky najneskôr 24 hodín pred požadovaným termínom dodávky tovaru, a to prostredníctvom správy zaslanej na logistika@koro.sk. V návrhu na zrušenie kúpnej zmluvy je potrebné uviesť kontaktné údaje kupujúceho a identifikáciu objednávky, najmä číslo objednávky, dátum objednávky a identifikáciu objednaných výrobkov. Kúpna zmluva sa považuje za zrušenú až okamihom akceptácie jej zrušenia zo strany predávajúceho formou elektronickej pošty zaslanej kupujúcemu. V prípade zrušenia kúpnej zmluvy predávajúci neúčtuje žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. To neplatí v prípade, ak predávajúcemu vzniknú pred zrušením objednávky náklady na obstarávanie alebo prípravu objednaného tovaru podľa objednávky kupujúceho, pričom o ich výške bude informovať kupujúceho pred potvrdením zrušenia objednávky, tak aby sa kupujúci mohol rozhodnúť, či na zrušení (alebo zmene) objednávky trvá.
  2. Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje prostredníctvom stránky www.party-food.sk informovať o prípadných obmedzeniach dodávky tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť, ak z dôvodu vyššej moci nie je možné požadovaný tovar dodať. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bez zbytočného odkladu kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.
  3. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (internetové pripojenie, príp. telefón a pod.) pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé na tarife telekomunikačných služieb, ktoré používa kupujúci.

 

ČLÁNOK III. – CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY

  1. Spôsob a miesto dodania tovaru (a s tým súvisiace náklady z ponuky predávajúceho) si volí kupujúci v objednávke.
  2. Kupujúci v objednávke tovaru uvedie požadovaný termín dodania tovaru. V prípade nemožnosti dodržať požadovaný termín dodania zo strany predávajúceho je predávajúci povinný o tejto skutočnosti telefonicky informovať kupujúceho, a to bez zbytočného odkladu. V prípade predĺženia doby trvania dodania tovaru o viac ako 6 hodín oproti kupujúcim požadovanému termínu dodania, má kupujúci právo bez zbytočného odkladu odstúpiť od kúpnej zmluvy oznámením doručeným predávajúcemu na e-mailovú adresu logistika@koro.sk alebo na telefónnom čísle 0911 275 652
  3. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím po riadnom a úplnom zaplatení kúpnej ceny.

ČLÁNOK V. – ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZÁRUKA 

  1. Ak nie je v týchto podmienkach uvedené inak, kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy, a to z dôvodu, že predmetom kúpnej zmluvy je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze.
  2. Obdobne vzhľadom na povahu tovaru (veci, ktoré sa rýchlo kazia) sa na tovar nevzťahuje zákonná a ani iná záručná lehota.

 

ČLÁNOK VI. – POUČENIE O NEDOSTATKOCH TOVARU A SPÔSOBE UPLATŇOVANIA A VYBAVOVANIA REKLAMÁCIE 

  1. Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť tovaru, jeho množstvo a kvalitu. Ak má prevzatý tovar nedostatky (napr. nie je kompletný, jeho množstvo, miera, hmotnosť, cena alebo akosť nezodpovedá zákonným alebo zmluvným parametrom), ide o nedostatky tovaru, za ktoré zodpovedá predávajúci.
  2. Ak má tovar nedostatky, je možné ho reklamovať. Reklamáciu musí kupujúci uplatniť do 30 minút od jeho prevzatia. Reklamáciu, podať sťažnosť alebo iný podnet môže kupujúci oznámiť písomne na e-mailovú adresu logistika@koro.sk alebo telefonicky na čísle 0911 275 652 , alebo priamo na mieste prevzatia tovaru – voči zástupcovi predávajúceho pri doručení tovaru na adresu určenú kupujúcim alebo na mieste osobného odberu. 
  3. Po uplatnení reklamácie telefonicky alebo e-mailom je kupujúci povinný bez zbytočného odkladu priniesť na adresu niektorého miesta osobného odberu reklamovaný tovar, a to v chránenom obale (termotaške) s teplotou vnútri do 8 stupňov Celzia, minimálne s 80 % obsahom predaného tovaru vrátane požadovaných dokladov – faktúra alebo pokladničný blok.
  4. Predávajúci vyrieši reklamáciu (sťažnosť, podnet) ihneď, pokiaľ je to možné s prihliadnutím na okolnosti reklamácie. V ostatných prípadoch postupuje reklamácia do reklamačného konania. Výsledok reklamácie a jej riešenie je oznámené kupujúcemu z e-mailovej adresy logistika@koro.sk ihneď po prešetrení reklamácie, najneskôr však do 3 pracovných dní od jej prevzatia.
  5. Oprávnená reklamácia je bezplatná a predávajúci v tom prípade uhradí kupujúcemu preukázané a primerané náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté predávajúcemu riešením tejto reklamácie.

ČLÁNOK VII. – ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV 

  1. Predávajúci získava a spracúva osobné údaje kupujúceho (meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefón, adresa doručenia tovaru, požadovaný termín doručenia, meno a priezvisko osoby poverenej na prevzatie tovaru), a to za účelom:
    1. evidencie, správy a splnenia objednávok vrátane doručenia objednaného tovaru kupujúcemu,
    2. priameho marketingu vlastných podobných tovarov a služieb predávajúceho v súlade s ustanovením podľa § 62 ods. 3 zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov, nakoľko kontaktné informácie na doručenie elektronickej pošty boli získané v súvislosti s predajom tovaru.
  2. Právnym základom na získanie a spracovávanie osobných údajov kupujúceho je zmluvný vzťah, t. j. kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim týkajúca sa objednania tovaru z www.party-food.sk. Následkom odmietnutia poskytnúť osobné údaje zo strany kupujúceho je nemožnosť objednať tovar od predávajúceho
  3. V procese registrácie prostredníctvom elektronického formulára kupujúci svoj súhlas so spracovaním osobných údajov udeľuje označením políčka „Súhlasím s poskytnutím osobných údajov za účelom ich spracúvania v súlade platnou právnou úpravou a s Obchodnými podmienkami predávajúceho“.
  4. Proces registrácie kupujúceho, elektronické objednanie tovaru a spracovanie osobných údajov kupujúceho je chránené a zabezpečené. Osobné a dôverné informácie sú bezpečne uchovávané aj počas prenosu z prehliadača kupujúceho a stránky www.party-food.sk.
  5. Kupujúci má práva uvedené v ust. 28 a nasl. zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, t. j. najmä právo na informácie o spracúvaní jeho údajov v informačnom systéme predávajúceho, na zoznam údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, informácie o zdroji údajov, opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych údajov, ako aj na blokovanie a likvidáciu údajov. Kupujúci je oprávnený namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov na účely priameho marketingu. Tieto práva je kupujúci oprávnený uplatniť písomne na adrese KORO, s.r.o. ,Chrenovisko 2674 , 979 01, Rimavská Sobota  alebo prostredníctvom elektronickej pošty na e-mail logistika@koro.sk.

ČLÁNOK IX. – ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA 

  1. Odoslaním elektronickej objednávky predávajúcemu kupujúci zároveň potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s týmito Obchodnými podmienkami predávajúceho, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
  2. Predávajúci je oprávnený meniť a dopĺňať znenie Obchodných podmienok. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok.
  3. Všetky vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), teda ak ide o kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a súvisiacich predpisov (napr. zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov).

 

Rimavská Sobota 4.8.2025