Obchodné podmienky
ČLÁNOK I. – IDENTIFIKAČNÉ ÚDAJE PREDÁVAJÚCEHO
Predávajúci : KORO, s.r.o.
So sídlom : Chrenovisko 2674, 979 01 , Rimavská Sobota
IČO : 36029190
DIČ : 2020092096
IČ DPH : SK2020092096
Registrácia : Obchodný register okresného súdu Banská Bystrica , Oddiel: Sro , Vložka číslo: 5291/S
Telefónny kontakt : 0911 275 652
Email : logistika@koro.sk
ČLÁNOK II. – OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY
- Návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru predávajúcim na stránke www.party-food.sk. Kúpna zmluva vzniká odoslaním riadne a úplne vyplnenej objednávky kupujúcim a jej prijatím predávajúcim. Kupujúci má možnosť pred vlastným odoslaním objednávky skontrolovať ju a opraviť. Kupujúci berie na vedomie, že odoslaním objednávky mu vznikne povinnosť uhradiť cenu objednaného tovaru pri jeho prevzatí. Prijatie objednávky predávajúci bezodkladne potvrdí kupujúcemu informačným e-mailom na e-mail kupujúceho uvedený v objednávke, na vznik kúpnej zmluvy však toto potvrdenie nemá vplyv. V informačnom e-maile kupujúci nájde taktiež odkaz na aktuálne znenie týchto Obchodných podmienok. Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky tovaru a za škodu tým spôsobenú, ak kupujúci pri objednávaní tovaru nezadal všetky požadované údaje a/alebo vyplnil objednávací alebo registračný formulár chybne.
- Úprava a storno objednávky zo strany kupujúceho. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah objednávky uvedený v informatívnom e-maile predávajúceho. V prípade zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu objednávky potvrdenej zo strany predávajúceho, je kupujúci povinný o tom upovedomiť predávajúceho správou zaslanou na adresu logistika@koro.sk alebo telefonicky na 0911 275 652.
Kupujúci má tiež právo požadovať zrušenie alebo zmenu ním odoslanej objednávky najneskôr 24 hodín pred požadovaným termínom dodávky tovaru, a to prostredníctvom správy zaslanej na logistika@koro.sk. V návrhu na zrušenie kúpnej zmluvy je potrebné uviesť kontaktné údaje kupujúceho a identifikáciu objednávky, najmä číslo objednávky, dátum objednávky a identifikáciu objednaných výrobkov. Kúpna zmluva sa považuje za zrušenú až okamihom akceptácie jej zrušenia zo strany predávajúceho formou elektronickej pošty zaslanej kupujúcemu. V prípade zrušenia kúpnej zmluvy predávajúci neúčtuje žiadne penále ani iné poplatky súvisiace so stornom objednávky. To neplatí v prípade, ak predávajúcemu vzniknú pred zrušením objednávky náklady na obstarávanie alebo prípravu objednaného tovaru podľa objednávky kupujúceho, pričom o ich výške bude informovať kupujúceho pred potvrdením zrušenia objednávky, tak aby sa kupujúci mohol rozhodnúť, či na zrušení (alebo zmene) objednávky trvá.- Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci sa zaväzuje prostredníctvom stránky www.party-food.sk informovať o prípadných obmedzeniach dodávky tovaru. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť, ak z dôvodu vyššej moci nie je možné požadovaný tovar dodať. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bez zbytočného odkladu kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.
- Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku. Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku (internetové pripojenie, príp. telefón a pod.) pre uskutočnenie objednávky sú v bežnej výške, závislé na tarife telekomunikačných služieb, ktoré používa kupujúci.
ČLÁNOK III. – CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY
- Spôsob a miesto dodania tovaru (a s tým súvisiace náklady z ponuky predávajúceho) si volí kupujúci v objednávke.
- Kupujúci v objednávke tovaru uvedie požadovaný termín dodania tovaru. V prípade nemožnosti dodržať požadovaný termín dodania zo strany predávajúceho je predávajúci povinný o tejto skutočnosti telefonicky informovať kupujúceho, a to bez zbytočného odkladu. V prípade predĺženia doby trvania dodania tovaru o viac ako 6 hodín oproti kupujúcim požadovanému termínu dodania, má kupujúci právo bez zbytočného odkladu odstúpiť od kúpnej zmluvy oznámením doručeným predávajúcemu na e-mailovú adresu logistika@koro.sk alebo na telefónnom čísle 0911 275 652
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho jeho prevzatím po riadnom a úplnom zaplatení kúpnej ceny.
ČLÁNOK V. – ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A ZÁRUKA
- Ak nie je v týchto podmienkach uvedené inak, kupujúci nemá právo odstúpiť od zmluvy, a to z dôvodu, že predmetom kúpnej zmluvy je predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze.
- Obdobne vzhľadom na povahu tovaru (veci, ktoré sa rýchlo kazia) sa na tovar nevzťahuje zákonná a ani iná záručná lehota.
ČLÁNOK VI. – POUČENIE O NEDOSTATKOCH TOVARU A SPÔSOBE UPLATŇOVANIA A VYBAVOVANIA REKLAMÁCIE
- Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť tovaru, jeho množstvo a kvalitu. Ak má prevzatý tovar nedostatky (napr. nie je kompletný, jeho množstvo, miera, hmotnosť, cena alebo akosť nezodpovedá zákonným alebo zmluvným parametrom), ide o nedostatky tovaru, za ktoré zodpovedá predávajúci.
- Ak má tovar nedostatky, je možné ho reklamovať. Reklamáciu musí kupujúci uplatniť do 30 minút od jeho prevzatia. Reklamáciu, podať sťažnosť alebo iný podnet môže kupujúci oznámiť písomne na e-mailovú adresu logistika@koro.sk alebo telefonicky na čísle 0911 275 652 , alebo priamo na mieste prevzatia tovaru – voči zástupcovi predávajúceho pri doručení tovaru na adresu určenú kupujúcim alebo na mieste osobného odberu.
- Po uplatnení reklamácie telefonicky alebo e-mailom je kupujúci povinný bez zbytočného odkladu priniesť na adresu niektorého miesta osobného odberu reklamovaný tovar, a to v chránenom obale (termotaške) s teplotou vnútri do 8 stupňov Celzia, minimálne s 80 % obsahom predaného tovaru vrátane požadovaných dokladov – faktúra alebo pokladničný blok.
- Predávajúci vyrieši reklamáciu (sťažnosť, podnet) ihneď, pokiaľ je to možné s prihliadnutím na okolnosti reklamácie. V ostatných prípadoch postupuje reklamácia do reklamačného konania. Výsledok reklamácie a jej riešenie je oznámené kupujúcemu z e-mailovej adresy logistika@koro.sk ihneď po prešetrení reklamácie, najneskôr však do 3 pracovných dní od jej prevzatia.
- Oprávnená reklamácia je bezplatná a predávajúci v tom prípade uhradí kupujúcemu preukázané a primerané náklady na doručenie reklamovaného tovaru predávajúcemu. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté predávajúcemu riešením tejto reklamácie.
ČLÁNOK VII. – ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV
- Predávajúci získava a spracúva osobné údaje kupujúceho (meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefón, adresa doručenia tovaru, požadovaný termín doručenia, meno a priezvisko osoby poverenej na prevzatie tovaru), a to za účelom:
- evidencie, správy a splnenia objednávok vrátane doručenia objednaného tovaru kupujúcemu,
- priameho marketingu vlastných podobných tovarov a služieb predávajúceho v súlade s ustanovením podľa § 62 ods. 3 zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov, nakoľko kontaktné informácie na doručenie elektronickej pošty boli získané v súvislosti s predajom tovaru.
- Právnym základom na získanie a spracovávanie osobných údajov kupujúceho je zmluvný vzťah, t. j. kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim týkajúca sa objednania tovaru z www.party-food.sk. Následkom odmietnutia poskytnúť osobné údaje zo strany kupujúceho je nemožnosť objednať tovar od predávajúceho
- V procese registrácie prostredníctvom elektronického formulára kupujúci svoj súhlas so spracovaním osobných údajov udeľuje označením políčka „Súhlasím s poskytnutím osobných údajov za účelom ich spracúvania v súlade platnou právnou úpravou a s Obchodnými podmienkami predávajúceho“.
- Proces registrácie kupujúceho, elektronické objednanie tovaru a spracovanie osobných údajov kupujúceho je chránené a zabezpečené. Osobné a dôverné informácie sú bezpečne uchovávané aj počas prenosu z prehliadača kupujúceho a stránky www.party-food.sk.
- Kupujúci má práva uvedené v ust. 28 a nasl. zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, t. j. najmä právo na informácie o spracúvaní jeho údajov v informačnom systéme predávajúceho, na zoznam údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, informácie o zdroji údajov, opravu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych údajov, ako aj na blokovanie a likvidáciu údajov. Kupujúci je oprávnený namietať voči spracúvaniu jeho osobných údajov na účely priameho marketingu. Tieto práva je kupujúci oprávnený uplatniť písomne na adrese KORO, s.r.o. ,Chrenovisko 2674 , 979 01, Rimavská Sobota alebo prostredníctvom elektronickej pošty na e-mail logistika@koro.sk.
ČLÁNOK IX. – ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
- Odoslaním elektronickej objednávky predávajúcemu kupujúci zároveň potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s týmito Obchodnými podmienkami predávajúceho, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.
- Predávajúci je oprávnený meniť a dopĺňať znenie Obchodných podmienok. Tým nie sú dotknuté práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia Obchodných podmienok.
- Všetky vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Ak je kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), teda ak ide o kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito Obchodnými podmienkami príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a súvisiacich predpisov (napr. zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov).
Rimavská Sobota 4.8.2025